Voll-Damm celebra els seus 70 anys amb una edició limitada (Avui en Catala)

Corria l'any 1953 quan els mestres cervesers de Damm van elaborar per primera vegada una cervesa d'estil Märzenbier; un estil que es remunta a l'Edat Mitjana quan, en no existir sistemes de refrigeració, es deixava de produir cervesa durant els mesos d'estiu, ja que les altes temperatures afectaven la correcta fermentació del most amb el llevat.

Image description

No va ser fins a finals del segle XIX quan els cervesers van descobrir que, afegint a la recepta més llúpol i més malta a l'últim lot –el del mes de març–, obtenien una cervesa amb més cos i més resistent als embats de la calor, aconseguint per primera vegada que el consum de cervesa s'estengués durant tot l'any.

Però tornem al 1953. Aquell any, i recollint l'herència dels mestres cervesers del segle XIX, Damm va elaborar la seva pròpia cervesa d'estil Märzenbier, pensada en els seus inicis com una cervesa de temporada que només es produïa entre els mesos d'octubre i abril. No obstant això, dos anys més tard −al 1955−, i a causa del seu gran èxit, la companyia va decidir fabricar-la de manera ininterrompuda durant tot l'any i la va batejar amb el nom de Voll-Damm, que en alemany significa ple, complet. I és que la seva doble quantitat de malta la convertia en una cervesa amb molta força i amb el doble de sabor.

Enguany es compleixen 70 anys de la primera cervesa Märzenbier elaborada pels mestres cervesers de Damm i, per celebrar-ho, Voll-Damm llança una edició limitada que ret homenatge als primers dissenys de la marca: una etiqueta especial inspirada en les primeres ampolles de la doble malta que es van comercialitzar allà pels anys 50. El nou disseny commemoratiu, que s'aplicarà en tots els seus formats com packs o llaunes, entre d'altres, ja es pot trobar a bars, restaurants i supermercats fins a finals d'any.

Des d'aleshores, Voll-Damm ha mantingut inalterable la seva recepta original, elaborada amb 100% ingredients naturals, amb ordi únicament de varietats pures i maltejat a la nostra malteria pròpia, conservant durant tots aquests anys el seu inconfusible sabor: fort, intens, amb molt cos i amb un toc d'amargor característica. Aquest mateix sabor és el que l'ha fet mereixedora de nombrosos reconeixements internacionals al llarg dels seus 70 anys d'història, com les vuit Medalles d'Or aconseguides al World Beer Championship, l'Or en l'edició de l'any passat del Brussels Beer Challenge, o les Medalles d'Or en les dues últimes edicions (2022 i 2023) del World Beer Challenge −l'última, celebrada fa poc més d’un mes a Estoril (Portugal).

Tu opinión enriquece este artículo:

Konecta y CrewAI se unen para transformar las operaciones de CX con IA agéntica

Konecta se convierte en socio consultor y de implementación de CrewAI en Europa y Latinoamérica, impulsando la adopción del modelo de IA agéntica y acelerando la transformación operativa y digital de las organizaciones. La compañía estima que entre el 30% y el 40% de su base de clientes se beneficiará de esta integración el próximo año, combinando inteligencia humana, automatización y datos para generar resultados de negocio medibles.

Telefónica baja otro 4% en Bolsa y la resaca del plan estratégico ya resta 4.000 millones a su capitalización

Telefónica se anota otra caída significativa en Bolsa en la media sesión de este miércoles y en torno a las 11.40 horas registraba una bajada del 4,13%, hasta los 3,575 euros por acción, tras el fuerte correctivo del 13,12% con el que cerró la jornada anterior, marcada por la presentación de su nuevo plan estratégico, que ya ha provocado una disminución de alrededor de 4.000 millones de euros en la capitalización bursátil de la compañía.

Éste sitio web usa cookies, si permanece aquí acepta su uso. Puede leer más sobre el uso de cookies en nuestra política de cookies.