“Avui toca”, la nova història de pizza fresca Casa Tarradellas, reivindica sopars de gaudi i moments en família (Avui en catala)

Casa Tarradellas ha presentat el seu nou anunci de pizza fresca. A “Avui Toca”, la Marisa i les seves filles Clàudia i Maria resolen una situació típicament familiar, de sopar tranquilet i negociacions familiars mentre comparteixen unes pizzes de Casa Tarradellas. La història reivindica la quotidianitat i els moments de trobada al voltant d’una taula. A més, ens convida a gaudir d’una pizza de Casa Tarradellas amb els nostres i a la tranquil·litat de casa. Situacions en les quals compartir una pizza de Casa Tarradellas representa molt més que compartir taula.

Segons Miquelina Saborit, directora de comunicació i portaveu de Casa Tarradellas, “Avui toca” ens convida a compartir una pizza Casa Tarradellas i que aquest gest no és només menjar pizza. És una oportunitat per entaular divertides xerrades en família, compartir inquietuds o arribar a acords i tractes amb la teva filla adolescent. Una pizza de Casa Tarradellas és l’excusa perfecte per compartir moments en família. Es tracta d’una invitació a aquells moments quotidians, de gaudi i tranquil·litat, que trobem quan estem a casa amb la gent que estimem”.

L’espot “Avui Toca”, creat per Oriol Villar, s’emet a nivell nacional en format multiplataforma: en els principals canals de televisió, plataformes digitals i en el timeline de les xarxes de Casa Tarradellas.

Ja pots veure el nou espot en aquest enllaç!

Sobre Casa Tarradellas

Casa Tarradellas és una companyia líder en el sector d'alimentació a Espanya, considerada la marca més notòria segons Iope Kantar i forma part del top 10 de les marques més triades pels espanyols segons el rànquing Kantar Brand FootPrint.

L'empresa elabora pizzes fresques, Espetec, llescats (pernil cuit i bacon), masses fresques, patés i mixtos. Casa Tarradellas garanteix la qualitat i seguretat alimentària de tots els seus productes. Prova d'això, és l'obtenció de la certificació segons la Norma Internacional per als Aliments IFS i la certificació segons la Norma BRC que garanteix el seu compromís amb la seguretat alimentària. Així mateix, ha aconseguit el Certificat del Sistema de Gestió Ambiental segons la norma ISO 14001 i l'ISO 45001 que a més certifica el seu sistema de gestió de la seguretat i la salut en el treball.

Des dels seus inicis, Casa Tarradellas és una empresa compromesa amb la feina responsable, sostenible amb el medi ambient i respectuosa amb l’entorn.

Juntament amb el respecte cap al medi ambient i la salut dels treballadors, Casa Tarradellas té un ferm compromís amb el Benestar Animal. Des de 2017 totes les seves granges estan certificades en criteris de Benestar Animal sota el protocol Welfare Quality®.

Tu opinión enriquece este artículo:

Konecta, galardonada con el Premio SERES 2025 por impulsar la empleabilidad de jóvenes vulnerables a través del Hub Empleo Verde

Konecta -líder mundial en experiencia del cliente (CX) y servicios digitales- ha sido distinguida por Fundación SERES, junto a MasOrange y Rodilla, a través de Konecta Foundation, con uno de los Premios SERES 2025. El motivo del reconocimiento ha sido su proyecto Hub Empleo Verde, una iniciativa, en colaboración con JPMorganChase y Fundación Endesa, que impulsa la empleabilidad de jóvenes y colectivos vulnerables en sectores vinculados a la transición ecológica y la sostenibilidad. Las tres entidades comparten el compromiso con una transición energética justa e inclusiva. 

España necesitará 2,4 millones de trabajadores en la próxima década y la mayoría serán migrantes, según CES

España necesitará incorporar 2,4 millones de personas al mercado laboral en los próximos diez años para mantener su nivel productivo y la mayoría de esos empleos serán ocupados por personas migrantes debido al previsible descenso de la población autóctona en edad de trabajar, por lo que el colectivo de personas migrantes será "esencial" para cubrir la demanda.

Las Muns aterriza en Suiza con su primera apertura en Zúrich

Con su llegada a Zúrich y tres nuevas aperturas previstas para 2026, Las Muns continúa impulsando su expansión internacional y consolida su modelo quick service premium. La firma suma además una segunda colaboración con el chef con estrella Michelin Nandu Jubany, reforzando su apuesta por elevar la empanada a icono gastronómico global.

Valencia se posiciona en Web Summit Lisboa como hub europeo de innovación

Startup Valencia ha reforzado la conexión entre los ecosistemas tecnológicos de Valencia y Lisboa con un intenso programa institucional desarrollado del 10 al 13 de noviembre con motivo de Web Summit 2025. En este punto de encuentro internacional para startups, inversores y corporates, 17 startups valencianas representan a la ciudad exponiendo sus soluciones tecnológicas.

Éste sitio web usa cookies, si permanece aquí acepta su uso. Puede leer más sobre el uso de cookies en nuestra política de cookies.