Catalunya acompanya les jugadores del FC Barcelona durant el Tour de pretemporada per Mèxic (Avui en Catala)

La Generalitat de Catalunya, mitjançant l’Agència Catalana de Turisme (ACT) del Departament d’Empresa i Treball, i el FC Barcelona promocionen conjuntament la destinació catalana a Mèxic en el marc del Tour de pretemporada del primer equip femení del FC Barcelona, que va començar el 26 d’agost passat i acabarà el pròxim 2 de setembre. Les actuals campiones de la UEFA Women’s Champions League i la Lliga tenen dos partits programats durant el Tour mexicà: el primer contra el Club América Femenil, campiones del Clausura 2023 de la Lliga MX, disputat el passat 29 d’agost; i el segon contra el Club Tigres Femenil, cinc vegades campiones de la Lliga MX i actuals Campeón de Campeonas, que el jugaran el pròxim 1 de setembre.

Image description

Per primera vegada la marca Catalunya acompanya l’equip femení durant el Tour de pretemporada. Les jugadores i el seu staff llueixen el logotip de Catalunya al polo de passeig. La marca també es pot visualitzar en suports gràfics com el fons publicitari pels continguts propis de l’equip. A més, durant aquest Tour, el logotip es pot veure als estadis on es juguen els partits oficials: a l’estadi Azteca de la Ciutat de Mèxic, amb una capacitat de més de 83.000 persones i escenari de dues finals històriques de la Copa del Món de futbol; i també a l’estadi Universitario de Monterrey, que té capacitat per a més de 41.000 persones.

En el marc d’aquest Tour de pretemporada i com a part del pla estratègic de l’ACT, també s’està duent a terme una acció de relacions públiques amb operadors turístics i agents de viatges locals per tal de reforçar el vincle de la destinació Catalunya amb professionals del turisme de Mèxic. Aquesta acció de promoció turística es complementarà a l’octubre amb el BUY Catalunya Mèxic. Aquest esdeveniment acollirà a casa nostra operadors i agents de viatges mexicans especialitzats en experiències singulars, turisme cultural i turisme enogastronòmic per incentivar la contractació de l’oferta turística catalana en aquest mercat emissor.

Més d’una dècada d’aliança amb el FC Barcelona

L’objectiu de la col·laboració entre l’ACT i el FC Barcelona és donar visibilitat a la marca turística Catalunya en mercats internacionals. L’aliança entre les dues entitats és vigent des de l’any 2012 i s’ha anat renovant periòdicament. El 2021 es va signar l'acord actual, vigent fins l’estiu de 2024, on s’introduïa l’equip femení de futbol com a ambaixadores de la destinació turística catalana en les diferents accions comercials i de comunicació, com la gira de pretemporada a Mèxic d’enguany.

Una acció vinculada a aquesta aliança és el llançament de la campanya “Feel the Colours”, que evoca el vincle emocional entre el club barceloní i Catalunya. Com a part d’aquesta campanya, llançada a principis d’aquest any, es va crear una peça audiovisual protagonitzada per la migcampista blaugrana Aitana Bonmatí, on explica en primera persona com és la seva Catalunya.

Aquesta col·laboració ha permès que l’Agència Catalana de Turisme realitzés presentacions i altres accions promocionals a diverses ciutats d’arreu del món on el FC Barcelona ha disputat partits com ara Milà, Moscou, Manchester, Berlin, Munich, Los Angeles, San Francisco, Nova York, Washington, Miami, Bangkok, Kuala Lumpur, Tòquio, Shanghai, Ciutat de Mèxic i Monterrey, entre altres.

Tu opinión enriquece este artículo:

Mujeres al Espacio: el histórico vuelo de Blue Origin (Bezos-Amazon) y su Impacto en la sociedad y el marketing

(Por Taylor, desde Silicon Beach) En la era contemporánea, donde la igualdad de género y la innovación tecnológica convergen, el vuelo espacial de Blue Origin exclusivamente femenino marca un hito trascendental. El 14 de abril de 2025, seis mujeres, lideradas por Lauren Sanchez y acompañadas por la icónica Katy Perry, cruzaron la línea de Kármán a bordo del New Shepard, redefiniendo no solo la exploración espacial, sino también el marketing y la sociedad. Este artículo explora este evento disruptivo de impacto mundial.

(Lectura de valor: tiempo estimado 4 minutos)

Caprabo prevé un aumento del 15% en la venta de Monas de Pascua

Caprabo prevé que los productos tradicionales de Semana Santa, como las Monas de Pascua y las figuras de chocolate, registren un aumento en ventas del 15%. Para esta campaña, la compañía ha ampliado de forma significativa esta gama de productos en sus supermercados. En el caso de las figuras de chocolate, se ha incrementado el surtido hasta un 50% respecto al año anterior. 

Éste sitio web usa cookies, si permanece aquí acepta su uso. Puede leer más sobre el uso de cookies en nuestra política de cookies.