Per primera vegada la marca Catalunya acompanya l’equip femení durant el Tour de pretemporada. Les jugadores i el seu staff llueixen el logotip de Catalunya al polo de passeig. La marca també es pot visualitzar en suports gràfics com el fons publicitari pels continguts propis de l’equip. A més, durant aquest Tour, el logotip es pot veure als estadis on es juguen els partits oficials: a l’estadi Azteca de la Ciutat de Mèxic, amb una capacitat de més de 83.000 persones i escenari de dues finals històriques de la Copa del Món de futbol; i també a l’estadi Universitario de Monterrey, que té capacitat per a més de 41.000 persones.
En el marc d’aquest Tour de pretemporada i com a part del pla estratègic de l’ACT, també s’està duent a terme una acció de relacions públiques amb operadors turístics i agents de viatges locals per tal de reforçar el vincle de la destinació Catalunya amb professionals del turisme de Mèxic. Aquesta acció de promoció turística es complementarà a l’octubre amb el BUY Catalunya Mèxic. Aquest esdeveniment acollirà a casa nostra operadors i agents de viatges mexicans especialitzats en experiències singulars, turisme cultural i turisme enogastronòmic per incentivar la contractació de l’oferta turística catalana en aquest mercat emissor.
Més d’una dècada d’aliança amb el FC Barcelona
L’objectiu de la col·laboració entre l’ACT i el FC Barcelona és donar visibilitat a la marca turística Catalunya en mercats internacionals. L’aliança entre les dues entitats és vigent des de l’any 2012 i s’ha anat renovant periòdicament. El 2021 es va signar l'acord actual, vigent fins l’estiu de 2024, on s’introduïa l’equip femení de futbol com a ambaixadores de la destinació turística catalana en les diferents accions comercials i de comunicació, com la gira de pretemporada a Mèxic d’enguany.
Una acció vinculada a aquesta aliança és el llançament de la campanya “Feel the Colours”, que evoca el vincle emocional entre el club barceloní i Catalunya. Com a part d’aquesta campanya, llançada a principis d’aquest any, es va crear una peça audiovisual protagonitzada per la migcampista blaugrana Aitana Bonmatí, on explica en primera persona com és la seva Catalunya.
Aquesta col·laboració ha permès que l’Agència Catalana de Turisme realitzés presentacions i altres accions promocionals a diverses ciutats d’arreu del món on el FC Barcelona ha disputat partits com ara Milà, Moscou, Manchester, Berlin, Munich, Los Angeles, San Francisco, Nova York, Washington, Miami, Bangkok, Kuala Lumpur, Tòquio, Shanghai, Ciutat de Mèxic i Monterrey, entre altres.
Tu opinión enriquece este artículo: