Vint-i-tres dissenyadores, dissenyadors i marques participaran a la 32a edició del 080 Barcelona Fashion

Vint-i-tres dissenyadores, dissenyadors i marques de moda presentaran les seves noves col·leccions durant la propera edició del 080 Barcelona Fashion —plataforma de moda que impulsa el Departament d’Empresa i Treball, a través del Consorci de Comerç, Artesania i Moda (CCAM)— que se celebrarà del 24 al 27 d’octubre al Recinte Modernista de Sant Pau.

Image description

El cartell inclou les firmes All That She Loves, Amlul, Bielo_Oscarleon, Carlota Barrera, Cherry Massia, Como la Trucha al Trucho, Custo Barcelona, Dominnico, Eñaut, Escorpion, Guillermina Baeza, Habey Club, Lebor Gabala, Lemãchet, Lola Casademunt by Maite, Nathalie Chandler, Outsiders Division, Paolo Leduc, Simorra, Syndical Chamber, The Artelier, The Label Edition.

En aquestes propera edició torna 080 Reborn, la col·lecció de moda sostenible que impulsa el Govern, a través delConsorci de Comerç, Artesania i Moda de Catalunya. Si el primer 080 Reborn va impactar tothom amb una col·lecció creada amb roba 100% recuperada de botigues de segona mà i plantes de classificació de residus, en aquesta segona edició es reinventaen continguts i formes d’expressió.

El 080 Reborn vol difondre un missatge a favor de la reutilització. Sota el leitmotiv de minimitzar els recursos que consumim i reduir els residus tèxtils, el nou 080 Reborn ens permetrà connectar amb nosaltres mateixos i entre nosaltres en el camí cap a un món sostenible.

DISSENYADORS, DISSENYADORES I MARQUES

ALL THAT SHE LOVES: Firma de la dissenyadora Carla Esteve, especialitzada en swimwear & intimates. Se centra en unir l’última tecnologia amb l’artesania i producció local. Aposta per la filosofia made in local.

AMLUL: Firma de la dissenyadora Gala González. Se centra en els valors de la atemporalitat, el made in Spain i una producció ètica limitada.

BIELO_OSCARLEON: Marca moderna i refinada amb variacions dels talls tradicionals i una gran varietat de textures, fruit de la col·laboració entre les dues firmes.

CARLOTA BARRERA:Firma de la dissenyadora Carlota Barrera, especialitzada en moda masculina. La marca ha rebut premis com el Vogue Fashion Fund Espanya (2019).

CHERRY MASSIA: Presenta per primera vegada els seus dissenys a la passarel·la catalana. Reinterpreta els codis de l'alta costura, a través d'una estètica underground i amb un missatge de rerefons.

COMO LA TRUCHA AL TRUCHO: Firma de la parella de dissenyadors, Amanda i Adonais, especialitzada moda contemporània i en roba de bany amb un estil colorista i vitalista.

CUSTO BARCELONA: Firma internacional de moda catalana creada als anys 80 pels germans Dalmau. Amb el temps, la investigació en l’ús del color i els estampats s’ha convertit en innovació, audàcia i sofisticació.

DOMINNICO: Firma del director creatiu Domingo Rodríguez Lázaro. Treballa sota la premissa de l'“slow fashion” i es caracteritza per la meticulositat en el patronatge, la investigació en nous teixits i la sostenibilitat en els processos.

EÑAUT: Firma del dissenyador basc establert a Barcelona, Eñaut Barruetabeña. Guanyador del Premi Nacional al Disseny Emergent de la Generalitat de Catalunya.

ESCORPION: Fundada l’any 1929, és un referent en el sector del “knitwear” internacional gràcies al sofisticat disseny i a l’“heritage” de les seves col·leccions. Amb els anys ha esdevingut una icona de moda eterna i versàtil.

GUILLERMINA BAEZA: Firma de la dissenyadora Guillermina Baeza, creada als anys 70, especialitzada en roba de bany i llenceria.

HABEY CLUB: Firma dels creatius David Salvador i Javier Zunzunegui. Basada en l'“slow fashion”, se centra en la reutilització de teixits i l’ús de fibres reciclades o 100% orgàniques.

LEBOR GABALA: Firma de la dissenyadora Maite Muñoz. Aposta per la tria de les matèries primeres més exquisides, a la recerca de la màxima qualitat.

LEMACHET: Firma de la dissenyadora Lucía Sánchez. Redefineix la moda masculina a través de la creativitat i la innovació en la sastreria tradicional.

LOLA CASADEMUNT BY MAITE: Línia prèmium de LOLA CASADEMUNT, empresa pionera de moda especialitzada en roba i accessoris. Les seves col·leccions segueixen les tendències que marca el mercat, però sempre reinventades amb el segell singular de la marca.

NATHALIE CHANDLER: Dissenyadora i artista belga establerta a Barcelona. Les seves creacions combinen l’estil rock i “chic”, per despertar el costat rebel d'una dona elegant i trencar els codis de la societat.

OUTSIDERS DIVISION: Firma creada per David Méndez Alonso l’any 2012. Dissenya roba a partir de les emocions, l’art i la imaginació. Treballa amb artesans i recupera tècniques i disciplines oblidades fetes a mà.

PAOLO LEDUC: Firma creada pel dissenyador de moda Paolo Chulia Leduc. El pilar de la marca és la sastreria, a partir de la qual Leduc desconstrueix les peces, manipula teixits i estampa digitalment amb la tècnica del “trompe l’oeil” amb l’objectiu de distorsionar les formes clàssiques.

SIMORRA: Firma creada pel dissenyador Javier Simorra. Aposta per a la conceptualització del teixit, per a comunicar missatges i emocions. Propugna un disseny funcional, que doni resposta a una societat transgeneracional.

SYNDICAL CHAMBER: Firma creada pel dissenyador Sergio Castaño Peña. Se centra en aplica conceptes del surrealisme a peces portables, fins a la recuperació de l’alta costura, en peces úniques fetes per encàrrec.

THE ARTELIER: Firma fundada l’any 2020 per Alba Ayza. Crea peces atemporals i sense gènere utilitzant materials sostenibles i ètics de producció km0 a Barcelona. Destaca pels seus estampats propis i únics, que transmeten sentiments i emocions.

THE LABEL EDITION: Firma barcelonina creada per Véronique Von Siebenthal i Laura Johansson. Se centra en una moda ètica, honesta, atemporal i exclusiva, basada en la producció de càpsules confeccionades en proximitat i amb unitats limitades i en l’“slowfashion”. En només quatre anys, s’ha posicionat com una marca desitjada per tot tipus de públic, incloses actrius i influencers.

La 080 Barcelona Fashion és una plataforma de moda que té com a objectiu impulsar la transformació del sector de la moda a través de la innovació tecnològica, alhora que treballa per situar Catalunya com a altaveu del canvi en el sector de la moda, tant a nivell nacional com internacional. Així mateix acompanya les marques catalanes en la seva transformació i posicionament. De la mateixa manera, la 080 Barcelona Fashion és una plataforma que promou la sostenibilitat i la circularitat, així com la diversitat i inclusivitat.

Dejá tu Comentario:

El sector hotelero aboga por la expansión del Aeropuerto de El Prat (potencialmente incrementando hasta 20 millones de turistas anuales)

Cataluña se encuentra en un buen momento de salud en términos económicos y es que, según las estimaciones de la Conselleria de Economía de la Generalitat, la región verá un nuevo crecimiento del 2,4% en el Producto Interior Bruto (PIB) de 2023. Un elemento clave en estos buenos resultados ha sido el regreso del turismo internacional tras la pandemia. Por este motivo, el sector hotelero reclama una mayor inversión enfocada a potenciar el Aeropuerto de Josep Tarradellas - El Prat para aumentar la capacidad de recepción de turistas de la Ciudad Condal. 

7 retos del trabajo temporal para 2024 (el ghosting laboral es uno de ellos)

Quality, la marca de Grup Montaner especializada en trabajo temporal y selección operativa, analiza los retos para este próximo año 2024 en materia de trabajo temporal. Sobre todo, tras un año en el que el sector ha sufrido cambios tanto legislativos como de mercado en su continua adaptación a la reforma laboral. Para muchas empresas e industrias, el trabajo temporal sigue siendo una herramienta necesaria para su negocio, por lo que ¿qué se espera en 2024? 

Lidl inaugurará una tienda en Burgos capital tras invertir unos 4,5 M de euros y crear 12 nuevos empleos

Lidl da un nuevo paso adelante en su apuesta por seguir creciendo en Castilla y León con la inauguración, este próximo jueves, de una tienda en Burgos capital (en el km 236,7 de la Ctra. de Madrid-Irún, antes del camino Valdechoque). En su objetivo por ofrecer un mejor servicio a sus clientes, la cadena de supermercados ha sustituido uno de los establecimientos con los que hasta ahora contaba en la ciudad (en la misma Ctra. de Madrid-Irún) para abrir ahora las puertas de uno más amplio, moderno y sostenible.

Éste sitio web usa cookies, si permanece aquí acepta su uso. Puede leer más sobre el uso de cookies en nuestra política de cookies.