Letona torna als seus orígens amb la seva nova i renovada imatge de marca

La nova identitat de la llet Letona fa que es converteixi en una marca amb un caràcter molt més modern però mantenint els seus valors de sempre. El format vidre, un dels més icònics de Letona, és la base i inspiració del rellançament de la marca.

Image description

Letona renova la seva imatge per adaptar-se als nous temps a la vegada que posa en valor els seus orígens. La marca de llet és referència al canal HORECA i també es troba present al canal retail on és líder en llet fresca i on també podem trobar les seves llets UHT.

L'autenticitat, qualitat, proximitat i sabor sempre han estat els principals valors i atributs de la llet Letona. És una marca que manté el seu compromís amb l'artesania, els ramaders i el seu entorn des de fa 97 anys, ja que recullen i envasen diàriament la llet 100% procedent de granges locals de proximitat i familiars de segona i tercera generació.

Letona continua sent la llet de sempre, nutritiva i 100% autèntica però ara, recupera l'essència dels seus orígens donant-li un caràcter molt més icònic i diferencial a la seva imatge, modernitzant-la en tots els seus àmbits de la mà de Delamata Design, un estudi independent de branding i de packaging amb més de 20 anys d’experiència treballant per a grans marques.

L’any 2022 Letona va vendre més de 27 milions de llet i ha estat la llet de referència en bars i restaurants des de 1925, sent la primera marca en promoure la circularitat amb envasos 100% reciclables de vidre retornable. És per aquesta raó que comença aquest viatge de canvis cap a l'autenticitat amb un dels seus formats més icònics i representatius: el vidre, que maximitzarà la presència de la marca a tots els frontals.

De la mateixa manera es portarà a terme aquest canvi en tots els seus altres formats tant de la divisió retail com a la divisió d'hostaleria. Als supermercats podem trobar les gammes UHT en brick als passadissos de llet i la gama de Llet Fresca a les neveres. La divisió HORECA inclou la gama de llet UHT en vidre i la gamma de llet UHT PET.

Ambdós divisions han permès que totes les famílies reconectin amb el sabor d'abans a les seves pròpies cases i que baristes de tota Catalunya hagin apostat per la naturalitat i extra-cremositat de la llet Letona i l'hagin servit a més de tres generacions.

Tu opinión enriquece este artículo:

Mujeres al Espacio: el histórico vuelo de Blue Origin (Bezos-Amazon) y su Impacto en la sociedad y el marketing

(Por Taylor, desde Silicon Beach) En la era contemporánea, donde la igualdad de género y la innovación tecnológica convergen, el vuelo espacial de Blue Origin exclusivamente femenino marca un hito trascendental. El 14 de abril de 2025, seis mujeres, lideradas por Lauren Sanchez y acompañadas por la icónica Katy Perry, cruzaron la línea de Kármán a bordo del New Shepard, redefiniendo no solo la exploración espacial, sino también el marketing y la sociedad. Este artículo explora este evento disruptivo de impacto mundial.

(Lectura de valor: tiempo estimado 4 minutos)

Caprabo prevé un aumento del 15% en la venta de Monas de Pascua

Caprabo prevé que los productos tradicionales de Semana Santa, como las Monas de Pascua y las figuras de chocolate, registren un aumento en ventas del 15%. Para esta campaña, la compañía ha ampliado de forma significativa esta gama de productos en sus supermercados. En el caso de las figuras de chocolate, se ha incrementado el surtido hasta un 50% respecto al año anterior. 

Éste sitio web usa cookies, si permanece aquí acepta su uso. Puede leer más sobre el uso de cookies en nuestra política de cookies.