La Generalitat obre el termini per participar en la pròxima edició del 080 Barcelona Fashion

Demà, dijous 11, s’obre el termini per participar en la 33a edició de la 080 Barcelona Fashion, que tindrà lloc del 9 al 12 d’abril al Recinte Modernista de Sant Pau. Les sol·licituds per participar-hi s’han de tramitar a través de la web del Canal Empresa o l’apartat de Tràmits de la pàgina de la Generalitat. El termini de presentació finalitza el 25 de gener.

Image description

La participació en la pròxima edició de la plataforma 080 Barcelona Fashion s’obre a creadors emergents, dissenyadors i dissenyadores (amb establiment operatiu a Catalunya o a l’Estat ), empreses de moda amb establiment operatiu a Catalunya.

Els dissenyadors i dissenyadores participants hauran d’acreditar la creació i firma de la seva col·lecció, i comprometre’s a presentar en primícia al 080 Barcelona Fashion les seva col·lecció, Tardor/Hivern 2024-2025 o bé Primavera/Estiu 2024 en cas que segueixin l'estratègia “see now buy now”. A més, la col·lecció no ha d’haver estat presentada en el mateix semestre, en cap altra plataforma estatal de promoció i comunicació nacional o internacional, entre altres requisits de participació.

Una vegada presentades totes les sol·licituds, un comitè d’experts, seleccionarà els participants d’entre les candidatures presentades, valorant les propostes més creatives i que es considerin més adients a la filosofia del certamen, a partir de criteris d’innovació, qualitat, professionalitat, així com potencial per a la generació de negoci.

El 080 Barcelona Fashion és el certamen de moda que impulsa la Generalitat de Catalunya, mitjançant el Consorci de Comerç, Artesania i Moda (CCAM) del Departament d’Empresa i Treball. L’objectiu del Govern és consolidar Catalunya com a referent de la generació i projecció del disseny de moda, i contribuir a la internacionalització i alhora a la relocalització de la producció tèxtil a Catalunya.

Tu opinión enriquece este artículo:

Konecta y CrewAI se unen para transformar las operaciones de CX con IA agéntica

Konecta se convierte en socio consultor y de implementación de CrewAI en Europa y Latinoamérica, impulsando la adopción del modelo de IA agéntica y acelerando la transformación operativa y digital de las organizaciones. La compañía estima que entre el 30% y el 40% de su base de clientes se beneficiará de esta integración el próximo año, combinando inteligencia humana, automatización y datos para generar resultados de negocio medibles.

Telefónica baja otro 4% en Bolsa y la resaca del plan estratégico ya resta 4.000 millones a su capitalización

Telefónica se anota otra caída significativa en Bolsa en la media sesión de este miércoles y en torno a las 11.40 horas registraba una bajada del 4,13%, hasta los 3,575 euros por acción, tras el fuerte correctivo del 13,12% con el que cerró la jornada anterior, marcada por la presentación de su nuevo plan estratégico, que ya ha provocado una disminución de alrededor de 4.000 millones de euros en la capitalización bursátil de la compañía.

Éste sitio web usa cookies, si permanece aquí acepta su uso. Puede leer más sobre el uso de cookies en nuestra política de cookies.