L'Estratègia NewSpace del Govern, present a l'Space Tech Expo 2023, la fira de tecnologies i serveis espacials més important d'Europa (Avui en Catala)

Catalunya, mitjançant l’Estratègia NewSpace del Govern, participarà per primera vegada amb un estand propi a l’Space Tech Expo Europe, la fira internacional de negocis per a la indústria espacial més gran i important d’Europa, amb seu a la ciutat alemanya de Bremen, que celebra la seva sisena edició del 14 al 16 de novembre.

Impulsat per la Generalitat de Catalunya a través del Departament d’Empresa i Treball, amb el suport de l’Institut d’Estudis Espacials de Catalunya (IEEC) i la col·laboració de la Fundació i2CAT i l’Institut Cartogràfic i Geològic de Catalunya (ICGC), l’estand ‘NewSpace Catalonia’ acollirà 5 empreses i entitats de l’ecosistema espacial català: ASE Optics Europe, Institut de Ciències Fotòniques (ICFO), isardSAT, Kreios Space i Osmium.

Aquestes 5 empreses i entitats, seleccionades en convocatòria oberta, disposaran d’un espai individual dins de l’estand NewSpace Catalonia per exposar els seus productes i serveis i promocionar les seves activitats. A més, podran gaudir de les diferents activitats de difusió i internacionalització que s’hi duguin a terme, així com de l’acompanyament i suport per part de les entitats impulsores de l’Estratègia NewSpace de Catalunya (Generalitat de Catalunya, IEEC, Fundació i2CAT i ICGC), durant la fira. Aquestes darreres també disposaran d’un espai d’exposició diferenciat on explicaran als visitants les línies mestres i objectius de l’estratègia, així com alguns dels principals projectes que integra.

La participació de la delegació catalana en aquest esdeveniment internacional té per objectius projectar al món les fortaleses de l’Estratègia NewSpace del Govern i les capacitats industrials, d’innovació i de generació de talent presents a l’ecosistema català; mostrar el potencial d’interacció del sector espacial i del sector digital, ambdós estratègics per a l’eclosió de la nova economia de l’espai; i afavorir que les empreses i institucions catalanes presents puguin fer negocis i establir contactes internacionals com a part d’un ecosistema innovador. Així, a més de participar en activitats de la pròpia fira, la delegació catalana n’organitzarà de pròpies, com ara reunions amb delegacions, agències, actors i empreses d’altres països.

 

Tu opinión enriquece este artículo:

La Agencia Catalana del Consumo y los Gremios de Comercio, Servicios y Turismo cooperarán para consolidar la confianza en el comercio de proximidad

El director de la Agencia Catalana del Consumo (Departamento de Empresa y Trabajo), Isidor Garcia Sanchez, y el presidente del Consejo de Gremios de Comercio, Servicios y Turismo, Joan Manel Guillén Espín, han firmado un convenio de colaboración entre ambos organismos, con el fin de acompañar a las empresas en procesos de mejora de la calidad y la atención a las personas consumidoras.

Así utilizarán la inteligencia artificial las marcas de moda en 2026

La inteligencia artificial ha pasado en pocos años de ser un experimento en laboratorios de innovación a convertirse en una de las grandes palancas de crecimiento del sector moda. Se prevé que la IA generativa será prioritaria para la mayoría de los directivos del sector y que las marcas que la integren de forma estratégica serán las que ganen en eficiencia, crecimiento y fidelización.

Éste sitio web usa cookies, si permanece aquí acepta su uso. Puede leer más sobre el uso de cookies en nuestra política de cookies.