La Generalitat obre el termini per participar en la pròxima edició del 080 Barcelona Fashion

Demà, dijous 11, s’obre el termini per participar en la 33a edició de la 080 Barcelona Fashion, que tindrà lloc del 9 al 12 d’abril al Recinte Modernista de Sant Pau. Les sol·licituds per participar-hi s’han de tramitar a través de la web del Canal Empresa o l’apartat de Tràmits de la pàgina de la Generalitat. El termini de presentació finalitza el 25 de gener.

La participació en la pròxima edició de la plataforma 080 Barcelona Fashion s’obre a creadors emergents, dissenyadors i dissenyadores (amb establiment operatiu a Catalunya o a l’Estat ), empreses de moda amb establiment operatiu a Catalunya.

Els dissenyadors i dissenyadores participants hauran d’acreditar la creació i firma de la seva col·lecció, i comprometre’s a presentar en primícia al 080 Barcelona Fashion les seva col·lecció, Tardor/Hivern 2024-2025 o bé Primavera/Estiu 2024 en cas que segueixin l'estratègia “see now buy now”. A més, la col·lecció no ha d’haver estat presentada en el mateix semestre, en cap altra plataforma estatal de promoció i comunicació nacional o internacional, entre altres requisits de participació.

Una vegada presentades totes les sol·licituds, un comitè d’experts, seleccionarà els participants d’entre les candidatures presentades, valorant les propostes més creatives i que es considerin més adients a la filosofia del certamen, a partir de criteris d’innovació, qualitat, professionalitat, així com potencial per a la generació de negoci.

El 080 Barcelona Fashion és el certamen de moda que impulsa la Generalitat de Catalunya, mitjançant el Consorci de Comerç, Artesania i Moda (CCAM) del Departament d’Empresa i Treball. L’objectiu del Govern és consolidar Catalunya com a referent de la generació i projecció del disseny de moda, i contribuir a la internacionalització i alhora a la relocalització de la producció tèxtil a Catalunya.

Cataluña se posiciona como líder en movilidad sostenible en España (con el 19,5% de los puntos de recarga para vehículos eléctricos de acceso público)

Monta, la startup danesa especializada en recarga de vehículos eléctricos, aborda activamente el desafío de la electrificación del mercado español para priorizar el vehículo eléctrico en el camino hacia la movilidad sostenible. A pesar del creciente interés en la movilidad eléctrica en España y según los últimos datos del sector, se evidencia la necesidad de ampliar el parque de puntos de recarga en todo el país.

LLYC adquiere Dattis para reforzar su liderazgo en Colombia y América Latina (esta unión supondrá más de 140 clientes)

LLYC, firma global de Marketing y Corporate Affairs, ha llegado a un acuerdo para la adquisición de Dattis Comunicaciones, compañía de referencia del mercado colombiano en la prestación de servicios profesionales relacionados con la comunicación, los asuntos públicos y el PR marketing. La operación convierte a LLYC en la empresa número uno del sector en Colombia y consolida su liderazgo en América Latina.