“Avui toca”, la nova història de pizza fresca Casa Tarradellas, reivindica sopars de gaudi i moments en família (Avui en catala)

Casa Tarradellas ha presentat el seu nou anunci de pizza fresca. A “Avui Toca”, la Marisa i les seves filles Clàudia i Maria resolen una situació típicament familiar, de sopar tranquilet i negociacions familiars mentre comparteixen unes pizzes de Casa Tarradellas. La història reivindica la quotidianitat i els moments de trobada al voltant d’una taula. A més, ens convida a gaudir d’una pizza de Casa Tarradellas amb els nostres i a la tranquil·litat de casa. Situacions en les quals compartir una pizza de Casa Tarradellas representa molt més que compartir taula.

Segons Miquelina Saborit, directora de comunicació i portaveu de Casa Tarradellas, “Avui toca” ens convida a compartir una pizza Casa Tarradellas i que aquest gest no és només menjar pizza. És una oportunitat per entaular divertides xerrades en família, compartir inquietuds o arribar a acords i tractes amb la teva filla adolescent. Una pizza de Casa Tarradellas és l’excusa perfecte per compartir moments en família. Es tracta d’una invitació a aquells moments quotidians, de gaudi i tranquil·litat, que trobem quan estem a casa amb la gent que estimem”.

L’espot “Avui Toca”, creat per Oriol Villar, s’emet a nivell nacional en format multiplataforma: en els principals canals de televisió, plataformes digitals i en el timeline de les xarxes de Casa Tarradellas.

Ja pots veure el nou espot en aquest enllaç!

Sobre Casa Tarradellas

Casa Tarradellas és una companyia líder en el sector d'alimentació a Espanya, considerada la marca més notòria segons Iope Kantar i forma part del top 10 de les marques més triades pels espanyols segons el rànquing Kantar Brand FootPrint.

L'empresa elabora pizzes fresques, Espetec, llescats (pernil cuit i bacon), masses fresques, patés i mixtos. Casa Tarradellas garanteix la qualitat i seguretat alimentària de tots els seus productes. Prova d'això, és l'obtenció de la certificació segons la Norma Internacional per als Aliments IFS i la certificació segons la Norma BRC que garanteix el seu compromís amb la seguretat alimentària. Així mateix, ha aconseguit el Certificat del Sistema de Gestió Ambiental segons la norma ISO 14001 i l'ISO 45001 que a més certifica el seu sistema de gestió de la seguretat i la salut en el treball.

Des dels seus inicis, Casa Tarradellas és una empresa compromesa amb la feina responsable, sostenible amb el medi ambient i respectuosa amb l’entorn.

Juntament amb el respecte cap al medi ambient i la salut dels treballadors, Casa Tarradellas té un ferm compromís amb el Benestar Animal. Des de 2017 totes les seves granges estan certificades en criteris de Benestar Animal sota el protocol Welfare Quality®.

Madrid in Game consolida su presencia en South Summit con 16 startups del sector del videojuego y la gamificación

Madrid in Game, iniciativa del Ayuntamiento de Madrid, regresará a South Summit, el encuentro global de referencia del ecosistema emprendedor del sur de Europa, que se celebrará en ‘La Nave’ de Villaverde, Madrid, del 4 al 6 de junio. Este evento se erige como una gran oportunidad para dar a conocer el Campus del Videojuego, mostrar la evolución de las startups del programa de emprendimiento de Madrid in Game, el Start IN Up Program, con el objetivo de generar sinergias y conectarlas con empresas, emprendedores e inversores internacionales y presentar los proyectos ante una audiencia internacional de alto nivel.

El mundo del comercio y de las marcas ha sufrido un enorme cambio ¿Qué estás haciendo muy mal y no querés darte cuenta? (11 tips para tener éxito hoy)

(Nota cocreada con la prestigiosa comunidad Beyond Latam, junto con Maurizio y Otero) El futuro de la experiencia del cliente, es hoy ¿Por qué las marcas como Louis Vuitton ponen heladerías, cafeterías, restaurantes? ¿por qué cada vez más marcas tech activan en la F1 o en otros eventos deportivos?. Las empresas que se enfocan en la creación de experiencias de este tipo serán las que tengan éxito en el futuro o mejor dicho las que están creciendo drásticamente hoy.

(Lectura ágil, contenidos de valor, 3 minutos de lectura) 

McLaren-Norris-Piastri en Barcelona: La Estrategia del Éxito. ¿Cómo aprender de los grandes líderes en F1 para triunfar en los equipos y negocios"

(Nota cocreada con la prestigiosa comunidad de Ceos e Investigadores de Beyond en Latam y el programa especialista en deportes XDXT) En un mundo cada vez más competitivo, es fundamental tener una estrategia clara para triunfar en la vida y en los negocios. ¿Por qué insistimos en no invertir en estrategas, planificadores, head of culture y si gastamos enormes cantidades de tiempo y recursos en “acciones de corto plazo”?

(Lectura ágil, contenidos de valor, 1 minuto de lectura nota resumen, nota expandida: 3 minutos)