Letona torna als seus orígens amb la seva nova i renovada imatge de marca

La nova identitat de la llet Letona fa que es converteixi en una marca amb un caràcter molt més modern però mantenint els seus valors de sempre. El format vidre, un dels més icònics de Letona, és la base i inspiració del rellançament de la marca.

Letona renova la seva imatge per adaptar-se als nous temps a la vegada que posa en valor els seus orígens. La marca de llet és referència al canal HORECA i també es troba present al canal retail on és líder en llet fresca i on també podem trobar les seves llets UHT.

L'autenticitat, qualitat, proximitat i sabor sempre han estat els principals valors i atributs de la llet Letona. És una marca que manté el seu compromís amb l'artesania, els ramaders i el seu entorn des de fa 97 anys, ja que recullen i envasen diàriament la llet 100% procedent de granges locals de proximitat i familiars de segona i tercera generació.

Letona continua sent la llet de sempre, nutritiva i 100% autèntica però ara, recupera l'essència dels seus orígens donant-li un caràcter molt més icònic i diferencial a la seva imatge, modernitzant-la en tots els seus àmbits de la mà de Delamata Design, un estudi independent de branding i de packaging amb més de 20 anys d’experiència treballant per a grans marques.

L’any 2022 Letona va vendre més de 27 milions de llet i ha estat la llet de referència en bars i restaurants des de 1925, sent la primera marca en promoure la circularitat amb envasos 100% reciclables de vidre retornable. És per aquesta raó que comença aquest viatge de canvis cap a l'autenticitat amb un dels seus formats més icònics i representatius: el vidre, que maximitzarà la presència de la marca a tots els frontals.

De la mateixa manera es portarà a terme aquest canvi en tots els seus altres formats tant de la divisió retail com a la divisió d'hostaleria. Als supermercats podem trobar les gammes UHT en brick als passadissos de llet i la gama de Llet Fresca a les neveres. La divisió HORECA inclou la gama de llet UHT en vidre i la gamma de llet UHT PET.

Ambdós divisions han permès que totes les famílies reconectin amb el sabor d'abans a les seves pròpies cases i que baristes de tota Catalunya hagin apostat per la naturalitat i extra-cremositat de la llet Letona i l'hagin servit a més de tres generacions.

Telefónica baja otro 4% en Bolsa y la resaca del plan estratégico ya resta 4.000 millones a su capitalización

Telefónica se anota otra caída significativa en Bolsa en la media sesión de este miércoles y en torno a las 11.40 horas registraba una bajada del 4,13%, hasta los 3,575 euros por acción, tras el fuerte correctivo del 13,12% con el que cerró la jornada anterior, marcada por la presentación de su nuevo plan estratégico, que ya ha provocado una disminución de alrededor de 4.000 millones de euros en la capitalización bursátil de la compañía.

Las Muns aterriza en Suiza con su primera apertura en Zúrich

Con su llegada a Zúrich y tres nuevas aperturas previstas para 2026, Las Muns continúa impulsando su expansión internacional y consolida su modelo quick service premium. La firma suma además una segunda colaboración con el chef con estrella Michelin Nandu Jubany, reforzando su apuesta por elevar la empanada a icono gastronómico global.

Sateliot inaugura en Barcelona el primer centro europeo de desarrollo de satélites 5G para su nueva constelación

Sateliot, operador líder en telecomunicaciones satelitales 5G IoT, inauguró hoy en Barcelona el primer Centro Europeo de Desarrollo de Satélites 5G. Estas nuevas instalaciones marcan el inicio de su fase industrial y refuerzan, mediante un proyecto tangible, el liderazgo y la soberanía tecnológica de Europa en conectividad 5G IoT desde el espacio. Además, han impulsado la creación de más de 50 puestos de trabajo altamente cualificados, lo que ha permitido a Sateliot duplicar su plantilla en el último año.