La Generalitat obre el termini per participar en la pròxima edició del 080 Barcelona Fashion

Demà, dijous 11, s’obre el termini per participar en la 33a edició de la 080 Barcelona Fashion, que tindrà lloc del 9 al 12 d’abril al Recinte Modernista de Sant Pau. Les sol·licituds per participar-hi s’han de tramitar a través de la web del Canal Empresa o l’apartat de Tràmits de la pàgina de la Generalitat. El termini de presentació finalitza el 25 de gener.

La participació en la pròxima edició de la plataforma 080 Barcelona Fashion s’obre a creadors emergents, dissenyadors i dissenyadores (amb establiment operatiu a Catalunya o a l’Estat ), empreses de moda amb establiment operatiu a Catalunya.

Els dissenyadors i dissenyadores participants hauran d’acreditar la creació i firma de la seva col·lecció, i comprometre’s a presentar en primícia al 080 Barcelona Fashion les seva col·lecció, Tardor/Hivern 2024-2025 o bé Primavera/Estiu 2024 en cas que segueixin l'estratègia “see now buy now”. A més, la col·lecció no ha d’haver estat presentada en el mateix semestre, en cap altra plataforma estatal de promoció i comunicació nacional o internacional, entre altres requisits de participació.

Una vegada presentades totes les sol·licituds, un comitè d’experts, seleccionarà els participants d’entre les candidatures presentades, valorant les propostes més creatives i que es considerin més adients a la filosofia del certamen, a partir de criteris d’innovació, qualitat, professionalitat, així com potencial per a la generació de negoci.

El 080 Barcelona Fashion és el certamen de moda que impulsa la Generalitat de Catalunya, mitjançant el Consorci de Comerç, Artesania i Moda (CCAM) del Departament d’Empresa i Treball. L’objectiu del Govern és consolidar Catalunya com a referent de la generació i projecció del disseny de moda, i contribuir a la internacionalització i alhora a la relocalització de la producció tèxtil a Catalunya.

Madrid in Game consolida su presencia en South Summit con 16 startups del sector del videojuego y la gamificación

Madrid in Game, iniciativa del Ayuntamiento de Madrid, regresará a South Summit, el encuentro global de referencia del ecosistema emprendedor del sur de Europa, que se celebrará en ‘La Nave’ de Villaverde, Madrid, del 4 al 6 de junio. Este evento se erige como una gran oportunidad para dar a conocer el Campus del Videojuego, mostrar la evolución de las startups del programa de emprendimiento de Madrid in Game, el Start IN Up Program, con el objetivo de generar sinergias y conectarlas con empresas, emprendedores e inversores internacionales y presentar los proyectos ante una audiencia internacional de alto nivel.

El mundo del comercio y de las marcas ha sufrido un enorme cambio ¿Qué estás haciendo muy mal y no querés darte cuenta? (11 tips para tener éxito hoy)

(Nota cocreada con la prestigiosa comunidad Beyond Latam, junto con Maurizio y Otero) El futuro de la experiencia del cliente, es hoy ¿Por qué las marcas como Louis Vuitton ponen heladerías, cafeterías, restaurantes? ¿por qué cada vez más marcas tech activan en la F1 o en otros eventos deportivos?. Las empresas que se enfocan en la creación de experiencias de este tipo serán las que tengan éxito en el futuro o mejor dicho las que están creciendo drásticamente hoy.

(Lectura ágil, contenidos de valor, 3 minutos de lectura) 

McLaren-Norris-Piastri en Barcelona: La Estrategia del Éxito. ¿Cómo aprender de los grandes líderes en F1 para triunfar en los equipos y negocios"

(Nota cocreada con la prestigiosa comunidad de Ceos e Investigadores de Beyond en Latam y el programa especialista en deportes XDXT) En un mundo cada vez más competitivo, es fundamental tener una estrategia clara para triunfar en la vida y en los negocios. ¿Por qué insistimos en no invertir en estrategas, planificadores, head of culture y si gastamos enormes cantidades de tiempo y recursos en “acciones de corto plazo”?

(Lectura ágil, contenidos de valor, 1 minuto de lectura nota resumen, nota expandida: 3 minutos)