Letona torna als seus orígens amb la seva nova i renovada imatge de marca

La nova identitat de la llet Letona fa que es converteixi en una marca amb un caràcter molt més modern però mantenint els seus valors de sempre. El format vidre, un dels més icònics de Letona, és la base i inspiració del rellançament de la marca.

Letona renova la seva imatge per adaptar-se als nous temps a la vegada que posa en valor els seus orígens. La marca de llet és referència al canal HORECA i també es troba present al canal retail on és líder en llet fresca i on també podem trobar les seves llets UHT.

L'autenticitat, qualitat, proximitat i sabor sempre han estat els principals valors i atributs de la llet Letona. És una marca que manté el seu compromís amb l'artesania, els ramaders i el seu entorn des de fa 97 anys, ja que recullen i envasen diàriament la llet 100% procedent de granges locals de proximitat i familiars de segona i tercera generació.

Letona continua sent la llet de sempre, nutritiva i 100% autèntica però ara, recupera l'essència dels seus orígens donant-li un caràcter molt més icònic i diferencial a la seva imatge, modernitzant-la en tots els seus àmbits de la mà de Delamata Design, un estudi independent de branding i de packaging amb més de 20 anys d’experiència treballant per a grans marques.

L’any 2022 Letona va vendre més de 27 milions de llet i ha estat la llet de referència en bars i restaurants des de 1925, sent la primera marca en promoure la circularitat amb envasos 100% reciclables de vidre retornable. És per aquesta raó que comença aquest viatge de canvis cap a l'autenticitat amb un dels seus formats més icònics i representatius: el vidre, que maximitzarà la presència de la marca a tots els frontals.

De la mateixa manera es portarà a terme aquest canvi en tots els seus altres formats tant de la divisió retail com a la divisió d'hostaleria. Als supermercats podem trobar les gammes UHT en brick als passadissos de llet i la gama de Llet Fresca a les neveres. La divisió HORECA inclou la gama de llet UHT en vidre i la gamma de llet UHT PET.

Ambdós divisions han permès que totes les famílies reconectin amb el sabor d'abans a les seves pròpies cases i que baristes de tota Catalunya hagin apostat per la naturalitat i extra-cremositat de la llet Letona i l'hagin servit a més de tres generacions.

La hiperpersonalización de la experiencia de cliente marca la nueva era del sector del retail (en DES2024 firmas como eBay o Nestlé compartirán cómo integran la tecnología)

El sector del retail afronta nuevos retos de modernización gracias a la aplicación de las tecnologías exponenciales. Soluciones de inteligencia artificial, Realidad Virtual, IoT y análisis de datos, entre otras, están revolucionando toda la cadena de valor de la industria, desde la fabricación del producto, pasando por la logística o la experiencia de cliente, donde ya se vislumbran escenarios de compra en los que se fusionan el entorno virtual y físico.

El 60% de la inversión en capital riesgo en el sector salud a Catalunya el 2023 procede de fondos internacionales captados por gestoras locales

Después de dos años de euforia, el 2023 reflejó una corrección en el mercado inversor que inmovilizó la mayor parte del capital. Sin embargo, los inversores auguran un incremento del número y la calidad de las operaciones para este 2024, según indica L’Estudi sobre la inversió en el sector Salut a Catalunya 2023, elaborado por CataloniaBio & HealtTech y la consultora Ernst & Young, y presentado hoy en el marco de la celebración de la segunda edición del Connection Day, en La Farga de L’Hospitalet de Llobregat.

"La remodelación de Fira de Barcelona debe ser un trampolín de transformación hacia el nuevo modelo productivo"

El consejero de Empresa y Trabajo, Roger Torrent i Ramió, ha asegurado que "la remodelación de las instalaciones de Fira de Barcelona debe ser un trampolín de transformación hacia el nuevo modelo productivo" y ha indicado que "este cambio debe ser de nuevo clave y fundamental para no perder oportunidades". El responsable de Empresa y Trabajo ha hecho estas declaraciones en la rueda de prensa posterior a la primera reunión de la Comisión del Centenario de la Exposición Internacional de 1929.

PWM (Grupo Financial Times) reconoce a CaixaBank como ‘Mejor Entidad de Banca Privada Digital en Europa 2024’

La revista británica Professional Wealth Management (PWM), del Grupo Financial Times, ha reconocido la apuesta por la transformación digital de CaixaBank Banca Privada con dos premios en la última edición de sus Wealth Tech Awards: ‘Mejor Entidad de Banca Privada Digital en Europa 2024’ y ‘Mejor Entidad de Banca Privada en Europa por su comunicación y Marketing digital’, en este segundo caso, por tercer año consecutivo.